VVD Borrel: Elke 1e vrijdag van de maand van 16.30 - 18.00 uur

Liberalen staan bekend om hun gezelligheid en het met open vizier bespreken van zaken die onder de mensen leven. Graag wil de fractie van de VVD wat vaker op deze informele wijze met de leden, maar ook met andere politiek, maatschappelijk geïnteresseerden en ondernemers van gedachten wisselen.  Een informele borrel met een vleugje politiek. Dan ontstaan vaak de leukste en interessantste discussies.

De eerste geslaagde VVD Borrel is achter de rug! Op vrijdag 1 april jl. waren we te gast in Stadscafé Vancouver in Coevorden. Van 16:30 uur tot 18:00 uur is er op een informele manier met de aanwezigen gesproken over uiteenlopende onderwerpen. De VVD zorgt voor 2 consumpties per persoon en bitterballen; overige consumpties zijn voor eigen rekening.

Op naar de 2e en wel op vrijdag 6 mei a.s. Dit keer gaan we naar Dalen, café d’Oalle Bakkerij. Mogen wij u ook verwelkomen ? En neemt u gerust andere
geïnteresseerden mee (lid of geen lid).