VVD Borrel: Elke 3e vrijdag van de maand van 16:30 - 18:00 uur

Beste leden,

Voorheen werd de VVD Borrel iedere eerste vrijdag van de maand gehouden. Wegens het samenvallen met enkele regionale wederkerende activiteiten is besloten de VVD borrel voorts te laten plaatsvinden op de de derde vrijdag van de maand. Aan het concept wordt verder niets gewijzigd, dus de borrel wordt nog steeds wel altijd gehouden in een lokaal café/restaurant, waarbij wordt gerouleerd tussen diverse locaties in de gemeente.

De VVD borrel heeft een verbinden karakter en wil het liberale gedachtegoed in de lokale politieke nieuw leven inblazen. Het is de gelegenheid om te discussiëren over lokale onderwerpen en het uiten van je mening in een gezellige en informele setting.

We nodigen u dan ook graag uit voor een gezellige borrel op vrijdag 16 september 2016 rond 16:30 uur bij Restaurant/theater De Deel te Sleen, aan de Menso Altingerstraat 6.

Het meenemen van andere (niet) VVD leden wordt aangemoedigd. Dit komt de levendigheid en variatie ten goede.

Met vriendelijke groet,

Bertil Bouwhuis