Geslaagde ALV in 't Oelnbret

Wijzigingen in het bestuur, een betoog over klimaatverandering en interessant debat over het landelijk verkiezingsprogramma. Ingrediënten voor een interessante ALV dus.

En interessant was het zeker, onze ALV gisteravond in 't Oelnbret.

Wij namen afscheid van onze bestuurslid/webmaster Lidy Nijhoving (foto linksboven). Zij gaat naar Curaçao en neemt helaas afscheid van ons. Lidy, bedankt voor jouw inzet de afgelopen tijd en heel veel geluk op Curaçao gewenst!

Tegelijkertijd mochten wij een nieuw bestuurslid in ons midden verwelkomen: Floris Vulto (foto rechtsonder). Hij zal zich bezighouden met de portefeuille opleiding & training en tevens zal hij de website beheren.

Verder mochten we nog genieten van een geweldig betoog over klimaatverandering door Alexander Nientker (foto rechtsboven). Hij heeft in zijn toespraak over klimaatverandering een mooi bruggetje gemaakt naar het partijprogramma van de VVD en ons op een constructieve manier getriggerd om toch eens anders tegen bepaalde zaken aan te kijken. Het is mooi om te zien dat sprekers zoals Alexander een interessante discussie kunnen opwekken.

Een interessante discussie ontstond ook even later op de avond toen het concept-partijprogramma van de VVD ter sprake kwam. Er werd een inhoudelijk interessant debat gevoerd over amendementen van een aantal leden (wijzigingen op het programma) waarbij wij met zijn allen in de zaal eigenlijk bezig waren met datgene waarvoor wij lid zijn geworden van een politieke partij: politiek bedrijven. Het is mooi om te zien dat bij bepaalde onderwerpen de leden gepassioneerd hun mening verdedigen en op een constructieve manier willen overdragen op anderen.

Al met al was dit dus een zeer vruchtbare ledenvergadering met een mooie opkomst.