VVD borrel: Deze keer op zaterdag 22 april van 16:30 - 18:00 uur

Ondanks dat de borrel van lokaal netwerk VVD Coevorden inmiddels een vast begrip op de derde vrijdag van de maand is, heeft het bestuur besloten om het een keer naar de zaterdag te verplaatsen. Op die manier bieden we mensen, waarvoor het op vrijdag lastig is om naar de borrel te komen, de kans om toch langs te kunnen komen.

Aankomende zaterdag bent u daarom van harte welkom om onder het genot van een drankje en een borrelhapje informeel te komen praten over zaken die in de omgeving spelen. Een informele borrel met een beetje politiek.

De strekking van dit samenkomen behoeft voor de meeste leden geen nadere toelichting, maar het kan geen kwaad het doel nog even kort samen te vatten.

- Het houdt ons lokaal netwerk levendig; mensen kunnen idee├źn met elkaar uitwisselen.

- Men kan peilen wat de meningen zijn in de gemeente.

- Elkaar in een gezellige en ontspannen sfeer ontmoeten.

Iedereen wordt verzocht een introducee mee te nemen, welke niet per definitie lid van de VVD hoeft te zijn. Denk ook eens na over een stelling waarover gediscussieerd kan worden. Tijdens de laatste borrel in Erm was dit een groot succes.

Deze maand zal de borrel plaatsvinden bij Restaurant De Baander te Dalen. Wij hopen u zaterdag 22 april a.s. rond 16:30 te begroeten bij De Baander.