Onze lijsttrekker: Margriet Fissering

Met trots presenteren wij u onze lijsttrekker voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2018: Margriet Fissering-de Vries.

De leden van de VVD Coevorden hebben haar tijdens de ALV van maandag 23 Oktober te Dalen unaniem het vertrouwen gegeven om de VVD Coevorden deze verkiezingen te vertegenwoordigen als lijsttrekker.

Margriet is 51 jaar jong, woont in Noord-Sleen, is gehuwd en heeft twee dochters. In het dagelijks leven is zij werkzaam bij het Drenthe College in Assen als docent Verpleegkunde en coördinator Contractactiviteiten. Zij heeft veel ervaring opgedaan in de gezondheidszorg en het sociale domein, één van de speerpunten van het VVD verkiezingsprogramma.

Margriet is een energieke positieve vrouw die haar sporen al heeft nagelaten in de lokale politiek. Zij voelt verantwoordelijkheid en is gedreven om een liberaal geluid te laten horen. Wij kunnen met zijn allen vol vertrouwen de verkiezingen ingaan met zo'n goede lijsttrekker!

Op de ALV is niet alleen de lijsttrekker aangewezen, maar is ook het verkiezingsprogramma vastgesteld. Daarin zullen nog enige wijzigingen in worden gemaakt alvorens deze wordt gepubliceerd. Ook is de groslijst met kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen vastgesteld (alfabetische volgorde). Het betreft een mooie lijst met gemotiveerde kandidaten. De definitieve lijst zal op de komende ALV van 20 november worden behandeld.