Een geslaagde nieuwjaarsreceptie

Gisteren heeft de VVD netwerk Coevorden in samenwerking met VVD Drenthe de nieuwjaarsreceptie gehouden in de HoltenPloeg te Erm.

Het was een gezellige bijeenkomst met een overweldigende opkomst. De aanwezige liberalen werden geïnspireerd door verschillende sprekers. Onze voorzitter Bertil Bouwhuis gaf een hoopvolle speech, de lijsttrekkers van de Drentse gemeenten stelden zich voor, Henk Brink en Willemien Meeuwissen van de VVD Statenfractie interviewden elkaar en tot slot gingen onze huidige fractievoorzitter Laurent Zeegers en onze lijsttrekker Margriet Fissering met elkaar in dialoog.

Het was al met al een inspirerende bijeekomst met een duidelijke boodschap: vertrouwen in de toekomst, waarbij liberalen elkaar in een gezellige en informele sfeer troffen.

Zie ook Coevorden Huis aan Huis: https://www.coevordenhuisaanhuis.nl/nieuws/regio/523668/vvd-kijkt-met-vertrouwen-naar-verkiezingen.html