Geert Roeles onderscheiden tijdens traditionele Nieuwjaarsreceptie VVD Coevorden

Tijdens de traditionele Nieuwjaarsreceptie van de VVD-Coevorden op 10 januari 2015 in Wezup is Oud Wethouder en raadslid Geert Roeles onderscheiden door het Hoofdbestuur van de VVD met de mr. D.U. Stikker*) plaquette vanwege zijn zeer lange betrokkenheid bij het openbaar bestuur in de Gemeente Coevorden en Provincie Drenthe.

Hij was/is raadslid in Sleen en Coevorden, wethouder in Coevorden en Statenlid Provinciale Staten van Drenthe over een periode van ruim 28 jaar. Geert Roelens heeft altijd met grote inzet de politieke werkzaamheden binnen het openbaar bestuur verricht.

De prijs werd uitgereikt door de heer Ger Jaarsma, penningmeester en lid van het landelijke VVD Hoofdbestuur.

Het bestuur van de VVD afdeling Coevorden is Geert Roeles zeer erkentelijk voor zijn enorme inspanningen voor de Gemeente Coevorden en de publieke zaak.

Daarnaast werd het welkomstwoord gehouden door onze voorzitter Evert Jan Klip en werd er een toast gedaan op het nieuwe jaar.

Fractievoorzitter Laurent Zeegers deed een korte terugblik op 2014 en vooruitblik op 2015. De VVD vindt twee termijnen van zes jaar van de burgemeester voldoende. 'De burgemeester heeft genoeg tijd om zich te profileren', aldus fractievoorzitter Laurent Zeegers. Dit jaar komt de eventuele herbenoeming van de burgemeester aan de orde. Klik hier voor een uitgebreid verslag op de website van Coevorden huis aan huis door Esselien de Groot.

Speciale gast was VVD-gedeputeerde en lijsstrekker van de PS Verkiezingen Henk Brink en uiteraard kwam onze eigen Ton Serlie als PS-kandidaat VVD Coevorden ook aan het woord.

Al met al een zeer geslaagde nieuwjaarsreceptie. We gaan vol goede moed verder in 2015!

Meer foto's van deze bijzondere Nieuwjaarsreceptie bij Hotel Restaurant Hegen in Wezup kunt u hier bekijken.

*) mr. D.U. Stikker was de eerste voorzitter van de VVD